FRENDY NOVOGODIŠNJI NAGRADNI KONKURS
“Stvori čaroliju. Be Frendy”
NAZIV, SEDIŠTE I DRUGI BITNI PODACI U POGLEDU ORGANIZATORA KONKURSA
Frendy je brend hrane za kućne ljubimce kompanije GEBI D.O.O. sa sedištem u Čantaviru, ulica: Maršala Tita 46. Veb sajt adresa organizatora nagradne igre Frendy je: w ww.frendy.rs (u daljem tekstu: “Organizator”). Kontakt email: o ffice@frendy.rs
NAZIV I SVRHA KONKURSA
Konkurs se organizuje pod nazivom „”Stvori čaroliju. Be Frendy” (u daljem tekstu: “Konkurs”) i realizuje se preko društvenih mreža: Facebook i Instagram. Zadatak konkursa je postavljanje fotografija učesnika sa kreativnim novogodišnjim dekoracijama napravljenim od hrane za pse (granule, grickalice, različita pakovanja hrane). Nagrade za ukupno 50 najkreativnijih rešenja (25 na Instagramu i 25 na Facebooku) obezbeđuje organizator i čine ih paketići Frendy proizvoda.
DINAMIKA
Konkurs se otvara u utorak, 1. 12. 2020. godine u 17:00h na zvaničnim Frendy nalozima na društvenim mrežama Facebook i Instagram i traje do ponedeljka, 21. 12. 2020. godine do 12:00h. Nakon ocene žirija, koji postavlja organizator i navodi se dalje u tekstu, proglašenje pobednika će uslediti u ponedeljak, 21. 12. 2020. godine u 17:00h na Frendy zvančnim nalozima na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
USLOVI I PRAVILA ZA UČESTVOVANJE
Konkurs je otvoren za učešće za sva fizička lica starija od 16 godina koja imaju uredno prijavljeno prebivalište u Republici Srbiji.
Iz učešća su isključena lica zaposlena kod organizatora konkursa, kao i lica zaposlena u firmama koja učestvuju u organizovanju ili realizaciji konkursa.
Učesnik u konkursu može učestvovati samo na jednoj društvenoj mreži (Facebook ili Instagram).
Učesnik u konkursu može učestvovati jednom.
Učesnik u konkursu učestvuje isključivo postavljanjem fotografije za koju ima autorska prava.
Za učestvovanje na društvenoj mreži Instagram potrebno je da korisnici ispune sledeće uslove:
- Zapratite zvaničan Frendy profil @frendy.pet.food
- Postavite fotografiju i tagujte Frendy zvaničan profil @frendy.pet.food
- U opisu fotografije navedite: #StvoriČaroliju (ili #StvoriCaroliju) #BeFrendy
- U opisu fotografije tagujte jednog prijatellja kojeg želite da pozovete da učestvuje u stvaranju praznične Frendy čarolije
- Kako bi fotografija bila vidljiva i mogla da učestvuje u igri, profil učesnika treba da bude otključan (podešena javna vidljivost)
- Fotografije učesnika sa Instagrama svaki dan će se objavljivati na zvaničnom Frendy profilu kao story i čuvati u posebnom Story Highlights-u “Stvori čaroliju”
Za učestvovanje na društvenoj mreži Facebook potrebno je da korisnici ispune sledeće uslove:
- Zapratite zvaničnu Frendy stranicu: Frendy, hrana za kućne ljubimce
- Postavite fotografiju i tagujte Frendy zvaničnu stranicu @frendypetfood
- U opisu fotografije navedite: #StvoriČaroliju (ili #StvoriCaroliju) #BeFrendy
- U opisu fotografije tagujte jednog prijatellja kojeg želite da pozovete da učestvuje u stvaranju prazničneFrendy čarolije
- Kako bi fotografija bila vidljiva i mogla da učestvuje u igri, potrebno je da bude objavljena sa opcijom “Public” (javno)
- Fotografije učesnika sa Facebooka svaki dan biće objavljene u posebnom albumu “Stvori čaroliju. BeFrendy” na zvaničnoj Frendy stranici
SELEKCIJA POBEDNIKA
Selekciju pobednika vrši stručni žiri na osnovu odabira najboljih i najkreativnijih fotografija koje su učesnici postavili na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Svi oni koji budu lajkovali fotografiju imaće priliku da pomognu našem žiriju da odabere pobedničke fotografije. Lajkovi neće odlučiti o pobednicima.
Pobednike će odabrati stručni žiri koji čini marketinški tim brenda Frendy – hrana za kućne ljubimce.
NAGRADNI FOND
Nagradni fond čini 50 Frendy paketića sledećeg sadržaja: 3 kg Frendy Sensitive Fish Menu hrane za pse, 1 pakovanje Frendy grickalica, 1 Frendy kačket, 3 promo pakovanja uzoraka različitih vrsta Frendy hrane za pse.
DODATNE NAPOMENE
Organizator zadržava pravo da ne prihvati fotografiju kao onu koja učestvuje u konkursu za koju smatra da je neprikladnog sadržaja, da nije autorska ili da ne odgovara temi konkursa.
ODGOVORNOST
Kompanija Facebook/Instagram ni na koji način nije uključena u pripremu i realizaciju ovog konkursa, i ne snosi nikakvu odgovornost za njega.